تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت کاربران2021-01-24
پنج روش افزایش مشارکت مخاطبان در اینستاگرام مدیر سبز
ابزارها اگر به صورت درست و اصولی استفاده شوند میتوانند در افزایش تعامل در اینستاگرام به شدت به شما کمک کنند. برای این کارها میتوانید از ابزارهای مختلف آنالیز استفاده کنید. تاکید میکنم که بر روی ابزارهای حرفه ای آنالیز حتماً سرمایه گذاری کنید. با توجه به این مدت زمان و هم چنین اشتراک گذاری زیاد، میتوانید به راحتی نرخ تعامل کاربر را افزایش دهید. بهترین عکس هایی که میتوانید بگذارید عکس های قبل و بعد مشتریان شماست. اینگونه نشان میدهید که شما در کار خود حرفه ای هستید و همین دلیل باعث افزایش اعتماد مخاطب شما می شود.
با استفاده از لایو می توانید به طور زنده به سؤالات کاربران و موضوعات چالشی بپردازید. از بینندگان با نام آنها استقبال کنید و عموماً به شیوه ای صمیمی و جذاب از مخاطبان خود استقبال کنید. یکی دیگر از راه های بهبود تعامل در اینستاگرام این است که در رسانه های اجتماعی صادق و قابل اعتماد باشید و محتوایی را به اشتراک بگذارید که فراتر از کمپین بازاریابی شما باشد. این کار می تواند با اشتراک گذاری تصاویر پشت صحنه در یک استوری اینستاگرام یا نوشتن شرحی که حس شوخ طبعی دارد، انجام شود.
اما زیاد نگران نباشید زیرا در ادامه نکات و تمرین هایی را برای تعامل بیشتر در اینستاگرام به شما ارائه خواهم کرد. جهت دریافت مشاوره در مورد نحوه تعامل در اینستاگرام این فرم را تکمیل کنید. تاثیر شبکه های اجتماعی بر تجارت الکترونیک و مزایای آن در چند بخش قرار می گیرد که در ادامه در مورد آن ها صحبت می کنیم. شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیدهاید، حتماً میدانید که بدون تبلیغات، کانالتان...
- از سوژهها، خبرها و پیامهایی که از طرف کاربران برای شما ارسال میشوند، غافل نشوید و آنها را با بقیهی فالوورها به اشتراک بگذارید. {
- این یک مزیت با الگوریتم فعلی در نظر گرفته میشود، زیرا محتوایی را که تعامل زیادی دارد، در اولویت قرار میدهد. |}{
- تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است. |}
- شما باید تلاش کنید تا با ترکیب کردن ویدیو، تصویر و متن، یک محتوای با ارزش و جذاب را در اختیار مخاطبتان قرار دهید. {
- شاید نیاز نباشد تمام نظرات آنها را اجرا کنید، اما میتوانید از علاقهها و نیازهایشان برای بهبود کسبوکارتان الهام بگیرید. |}
- کسبوکاهای B2B هم میتوانند از این ترندها برای دیدهشدن استفاده کنند؛ بهشرطی که با جنس، هویت و اهداف آن کسبوکار تناسب داشته باشد.
ریچ به معنای دیده شدن بیشتر است که این مورد میتواند از عوامل اصلی افزایش فروش برای شما باشد. موقعی که کاربری پست شما را برای دوستان خود میفرستد نشان دهنده ی این است که او از محتوای شما خوشش آمده و احتمالا دوست وی نیز از آن محتوا لذت میبرد. این اشتراک گذاری میتواند تاثیر فوق العاده ای بر روی رشد سریع کسب و کار شما داشته باشد.
جوابدادن مخاطبان به استوری یکی از روشهای خوب افزایش تعامل اینستاگرام است. باید کاری کنید که به بهانههای مختلف مخاطب به استوری شما جواب دهد. اگر مدتی ناپدید شوید، هم از جلوی ذهن مخاطب دور میشوید و او کمتر با پستهای تعامل میکند، هم اینستاگرام مثل قبل محتواهای شما را به مخاطبان نشان نمیدهد. در حالی که اگر برعکس این عمل کنید، پس از مدتی شاهد رشد پیج خود خواهید بود. این پستها در پیج هر ۲ نمایش داده میشود و تعداد لایک، بازدید و کامنت برای هر ۲ حساب میشود.
این کار باعث افزایش اینگیجمنت ریت (engagement rate) شده و مشتریان را به محصول و برند شما وفادار میسازد. با برنامهریزی و توجه مداوم به درخواست کاربران، میتوانید حساب کاربری خود را در مسیر درستی برای تبدیل شدن به یک رسانه پر مخاطب قرار دهید. در دنیای امروز، کاربران به تعامل سریع و پاسخگویی فوری اهمیت میدهند.
این بدان معناست که یک منبع نسبتاً دست نخورده برای استفاده بازاریابان وجود دارد. استفاده از هشتگهای کلی در زیر پستهای اینستاگرام (مانند #christmas و #fashion) درست مثل رها کردن پست در میان یک میدان نبرد با رقیبانی گردن کلفت است. به همین دلیل کارشناسان توصیه میکنند که بهترین استراتژی برای هشتگ نویسی، استفاده ترکیبی از هشتگهای مرتبط و پرطرفدار است. شفافیت، خلاقیت و تداوم سه عنصر اصلی برای کسب و کارهایی هستند که در اینستاگرام به دنبال افزایش آگاهی مخاطبان یا Brand Awareness میگردند. اینستاگرام پر شده از صفحات و برندهایی که انگار صاحبان آن فراموش کردهاند که اولین اصل فعالیت در این شبکه اجتماعی، انتشار پستهای زیبا و تاثیرگذار است.
پاسخ به کامنتها، لایک کردن پستهای فالوورها و ارسال پیامهای خصوصی به کاربران میتواند باعث افزایش مشارکت و ارتباط عمیقتر با مخاطبان شما شود. یکی از مهمترین استراتژیهای افزایش تعامل در اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و متنوع است. استفاده از تصاویر، ویدئوها، استوریها، و پستهای کاروسل میتواند تجربه کاربری فالوورها را بهبود بخشد و باعث افزایش تعامل آنها شود. به عنوان مثال، ترکیب تصاویر با ویدئوهای کوتاه باعث ایجاد دقت و جلب توجه بیشتر میشود. یکی از موضوعاتی که بسیار در دیده شدن و افزایش تعامل با مخاطبین تاثیر دارد، تداوم در انتشار محتواست. با انتشار پست در زمان مناسب (وقتی که مخاطبان شما در اینستاگرام هستند) به راحتی میتوانید نرخ مشارکت را بالا ببرید .
امروزه رسانه های اجتماعی حتی ابزار مفیدی برای تجارت و کسب درآمد از طریق آن پلتفرم ها برای کاربران هستند. بنابراین، مراقبت از شبکه اجتماعی شخصی شما به اندازه مراقبت از خودتان برای جلب تحسین دیگران مهم است. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است که به محتوای زیبایی شناختی پاداش می دهد. اگرچه امروزه دیگر طرح های پر زرق و برق از مد افتاده است، اما قلب اینستاگرام محتوای بصری است. فراموش نکنید که مهم ترین فاکتور در طراحی فید اینستاگرام، زیبایی و در عین حال سادگی است.
سوال کردن یکی از سادهترین راههای افزایش نرخ تعامل اینستاگرام است که در نهایت مخاطبان بیشتری جذب میکنید. سوال کردن از کاربران میتواند در قالب نظرسنجی استوری باشد که با استفاده از ابزارهای استوری به راحتی میتوانید آن را اجرا کنید. تبلیغات در شبکههای اجتماعی یکی از بهترین استراتژیها برای تأثیرگذاری بر فروش است. پلتفرمهای مختلفی مثل اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و پینترست برای تبلیغات در دسترس هستند و شما میتوانید بسته به نیاز کسبوکار و مخاطب هدف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر به عنوان یک کسب و کار قصد دارید یک کمپین تبلیغاتی به روش اینفلوئنسر مارکتینگ راه اندازی کنید نکات بسیار زیادی وجود دارد که قبل، حین و بعد از کمپین باید بررسی کنید.
آزادی شبکههای اجتماعی از سانسورهای سیاسی و حکومتی و قیدوبندهای تکنیکی مانند سئو، باعث شده تا فضای لازم برای نوآوریها در شبکههای اجتماعی ایجاد شود. شمامیتوانید بسیار خلاقانه به تولید محتوای تبلیغی خود بپردازید و از مسیرهای متفاوتی برای رسیدن به هدف خود که دیده شدن در شبکههای اجتماعی است، حرکت کنید. پس از کمی فعالیت در اینستاگرام و افزایش نسبی تعداد فالوورها، اگر مخاطبین خود را به خوبی مورد تحلیل قرار دهید، میتوانید بفهمید که در زمینهی فعالیت شما بیشتر به چه موضوعاتی علاقهمند هستند. پس از نتیجهگیری در این باره، سعی کنید تولید محتوای خود را بیشتر به سمت علاقهمندیهای مخاطبان پیج خود پیش ببرید. استیکرهای استوری میتوانند بهانهای برای شروع گفتگو و تعامل با دوستان و آشنایان باشند.
برای تازه نگه داشتن فید خود و مجذوب کردن فالوورها به یک برنامه منظم متعهد شوید. همچنین به زمان هایی که تعامل کاربر با پیج شما بیشتر بوده است توجه کنید. بدیهی است که اگر زمانی پست را منتشر کنید که مخاطبان در خواب هستند، به اندازه لازم دیده نخواهید شد.
میکرو اینفلوئنسرها همیشه 2 تا 3 درصد نرخ تعامل بالاتری دارند، در مقایسه با میانگین 1.7 درصد آنهایی که اینفلوئنسرهای برجسته دارند. همچنین میتوانید برای پست کردن و تبلیغ متقابل در اینستاگرام روی ابزارهای خودکار ضربه بزنید. ابزارهای تبلیغات متقابل به شما این امکان را می دهند که فوراً از اینستاگرام به فیس بوک، توییتر، تامبلر و موارد دیگر پست ارسال کنید و از سراسر شبکه های اجتماعی خود فالوور بیاورید.
علاوه بر این، ساخت یک هشتگ اختصاصی برای برند یا کسبوکار خود میتواند به شما کمک کند تا هویت آنلاین خود را تقویت کرده و فالوورهای شما به راحتی محتوای شما را جستجو و دنبال کنند. برای یافتن بهترین هشتگها میتوانید از ابزارهایی مانند HashtagsForLikes و AllHashtag استفاده کنید که به شما کمک میکنند هشتگهای پربازدید و مرتبط با حوزه کاریتان را پیدا کنید. شاید در نگاه اول، تعامل با فالوورها چندان ضروری به نظر نرسد، اما برای این بیزینسها، ارتباط بیشتر، درآمد بیشتری را نیز به همراه دارد. تعامل در اینستاگرام به مجموعهی ارتباطاتی گفته میشود که در صفحهی شما صورت میگیرد.
از تعدادی ازشبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و یوتیوب برای تبلیغ محتوای پست های شبکههای اجتماعی دیگر خود، مانند اینستاگرام استفاده کنید. در نتیجه، ترافیک بیشتری در صفحه های شبکه اجتماعی خود خواهید داشت و به دلیل این افزایش ترافیک، افراد بیشتری صفحه شما را دنبال خواهند . اگر میخواهید کاربران اینستاگرام را به سمت پیج خود جذب کنید، یکی از موثرترین عوامل، تولید محتوای اختصاصی میباشد. اما چنانچه محتوای اختصاصی تولید کنید و با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، روز به روز به فالوورهای پیج اینستاگرام شما افزوده خواهد شد.
اگر مخاطبان زیر پستهای شما سوال میپرسند، با صبر و دقت به آنها پاسخ دهید. اگر به دایرکت شما پیام میدهند و مشاوره میخواهند، به درستی راهنماییشان کنید و در صورت مناسب بودن، محصولات یا خدمات خود را پیشنهاد دهید. اگر هشتگهای مرتبط با محتوای خود را بهدرستی به کار ببرید، میتوانید از این گزینه سود زیادی کسب کنید. یکی از مهمترین راهها برای جلب توجه و تشویق کاربران به تعامل بیشتر در اینستاگرام، استفاده هوشمندانه از فراخوان به اقدام یا همان Call to Action (CTA) است. وقتی از کاربران میخواهید کاری انجام دهند، مثل لایک کردن، نظر دادن یا به اشتراکگذاری محتوا، در واقع یک مسیر مشخص برای ارتباط بیشتر با آنها فراهم میکنید.
یک راه بسیار ساده برای افزایش جذابیت استفاده از فیلترهای مختلف اینستا که چه در داخل استوری چه در پست ها میتوانید از آن ها استفاده کنید. شاید جالب باشه بدانید طبق آمار، کاربران حدود 28 دقیقه از زمان خود را در استوری های اینستاگرام میگذرانند. این ویژگی ای است که روزانه حدودا 300 میلیون نفر از آن استفاده میکنند. اگر کاربر خسته شود، دیگر تمایلی به دنبال کردن شما نخواهد داشت و در نتیجه مخاطب شما از دست می رود. که یکی از مهمترین عوامل افزایش ریچ در اینستاگرام، همین استفاده درست و اصولی از هشتگها است. به جای این که دائما به فکر افزایش تعداد مخاطب باشید، میتوانید تعداد مخاطبان جدید خود را آنالیز کنید.
در این مقاله مباحثی مانند نرخ تعامل و نحوه محاسبه آن، تاثیر افزایش تعامل بر رشد کسبوکار و بهترین روشهای جذب مخاطب را بررسی کردهایم. پس اگر میخواهید بازدید پستهای خود را افزایش دهید، با ما بمانید. یکی از مهمترین راههای افزایش تعامل اینستاگرام، لایک کردن فالوورهای رقبایتان است. به خصوص که اگر پیج مورد نظر دقیقاً در همان راستای فعالیت پیج شما است. در این صورت افرادی که آن پیج را دنبال یا لایک میکنند، مخاطبان هدف شما هم هستند که ممکن است به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشند.
روش های بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام
مخاطبان خیلی زود متوجه میشوند که آیا معرفی شما واقعی است یا فقط یک تبلیغ معمولی. وقتش رسیده به چند نکته کلیدی بپردازیم که شاتهای شما حرفهایتر و مؤثرتر شوند. این نکات کمک میکنند هم تأثیر بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و هم روابط بهتری با دیگر صفحات بسازید. اخیراً، آمار اینستاگرام نشان میدهد که محبوبترین محتوای ویدیویی این پلتفرم جامعه شامل راهنماهای نحوه انجام و پس از آن ویدیوهای پشت صحنه، مصاحبهها و اخبار است. هزاران برند و کسبوکار به آن ملحق شدهاند و جنبه صادقانهتر، واقعبینانهتر و آسیبپذیرتر از برندها و کسبوکار خود را نشان دادهاند و سودهای بزرگی دریافت میکنند.
همچنین میتوانید از نظرسنجیها و سوالات در استوریها و پستهایتاناستفاده کنید تا نظر مخاطبان را در مورد موضوعات مختلف جویا شوید. با این کار هم محصول خود را تبلیغ میکنید، هم تعامل کاربران را تا حد بسیار زیادی افزایش میدهید. هرچقدر در پیجهای دیگر فعالیتتان بیشتر باشد، بیشتر دیده خواهید شد و بازدید پیج خود را افزایش خواهید داد.
با Instagram Insights، میتوانید زمانی که فالوورهایتان آنلاین هستند، نقاشی بکشید. همچنین میتوانید از این فرصت استفاده کنید و افراد دیگر را با تگ کردن حسابهایشان به مکالمه بکشید تا آنها نیز اعلانها را دریافت کنند. همیشه افراد مشهور، ورزشکاران و اینفلوئنسرهای نماینده برندهای خود را برای تبلیغ محصولات و ارزش های خود تگ می کنند. هدف از این کمپین این بود که کاربران یک ویدیو کوتاه درست کنند و در آن تعریف خود از خوشبختی و موفقیت در زندگی را بازگو کنند. از آنجایی هر شخص میتوانست تعریف جداگانهای از این موضوع داشته باشد و تمام افراد هم اجازه ارسال ویدیو داشتند، این کمپین به سرعت به محبوبیت رسید.
اگر قرار است صفحهای را شات کنید، ابتدا نگاهی به کیفیت محتوای آن بیندازید. آیا پستهای جذاب، منظم و مرتبطی دارد؟ آیا محتوای آن ارزشمند است؟ شات کردن صفحهای با محتوای ضعیف ممکن است اعتبار شما را هم تحت تأثیر قرار دهد. قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحهای که معرفی میکنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند. اگر شما پیجی درباره آشپزی دارید و یک صفحه ورزشی را شات کنید، احتمالاً نتیجه خاصی نمیگیرید. همچنین لازم است از تصاویر و ویدئوهایباکیفیت استفاده کنید، متنهای خلاقانه و گیرا بنویسید و از فرمتهای مختلفمحتوایی مانند استوری، لایو، ریلز و IGTV غافل نشوید. به یاد داشته باشید که محتوای شما باید منحصر به فردباشد و در میان انبوه پستهای اینستاگرام، خود را متمایز کند.
۱. از استیکرها برای افزایش تعامل استفاده کنید
در کنارآن میتوانید از تصاویر و ویدئوهای مرتبط با داستانهایتان استفاده کنید و با لحنیاحساسی و گیرا داستان خود را روایت کنید. اما به یاد داشته باشید که داستانهایتانباید کوتاه، سرگرمکننده و آموزنده باشند. اما خبر خوب این است که راهکارهای موثریبرای افزایش نرخ تعامل و رونق پیج شما در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه مطلببه برخی از مهمترین و موثرترین این راهکارها اشاره میکنیم. استفاده از عکس پروفایل حرفهای، نوشتن بیوگرافی جذاب و استفاده از لینک مناسب به وبسایت یا صفحه دیگر، از جمله مواردی است که به جذابیت صفحه شما کمک میکند و باعث جذب بیشتر فالوور میشود. آنها در زیر پستهای شما ظاهر میشوند و برای جلب توجه دنبالکنندگان، فراخوان کوتاه و قدرتمندی مانند «بیشتر بدانید» و «اکنون تماس بگیرید» ارائه میکنند.
شما از رسانه های اجتماعی همان چیزی که وارد می کنید را به دست می آورید. به عبارت ساده تر، کیفیت محتوا مهم ترین اصل در بازدهی پیج شما خواهد بود. افزایش تعامل اینستاگرام شامل چند مورد اساسی است که در این مطلب به آن ها می پردازیم. میزان تعامل در همه شبکههای اجتماعی مثل توییتر ، فیسبوک و غیره مطرح می باشد و در واقع به معنی تعداد افرادی است که در هر کدام از این شبکه ها با اکانت ما یا صفحه ما ارتباط برقرار میکنند. نرخ تعامل یکی از مولفه هایی است که میزان موثر بودن کمپینها ،میزان دستیابی به اهداف و تبدیل کردن مشتریان بالقوه به مشتری واقعی توسط آن اندازه گیری می شود .
بیایید به مثالی که پیش تر بیان کردیم یعنی پیج لباس مجلسی زنانه برگردیم. سال 2020 با بالا گرفتن تب نرمافزار تیکتاک و البته معرفی قابلیت Reels در اینستاگرام، اهمیت تولید محتوای ویدیویی بسیار افزایش یافت و به نظر نمیآید که این تب به زودی فروکش کند. آیا میدانستید که در کپشن اینستاگرام میتوانید متنهایی به طول 2200 کاراکتر بنویسید؟ این عدد، فضای بسیار بزرگی را برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبانتان فراهم میآورد. یکی از فاکتورهایی که عملکرد پست اینستاگرامی شما را تحتالشعاع قرار میدهد، زمانی است که روی هر پست صرف شده است. این عدد معیاری برای سنجش میزان جذابیت محتواهای مختلف برای کاربران است. در واقع کسانی که قصد سفارش تبلیغات اینستاگرامی یا اینفلوئنسرمارکتینگ را دارند، از این شاخص به عنوان معیاری برای موفقیت کمپینها استفاده میکنند.
هر هفته بیش از ۱ میلیون کاربر از ترب استفاده میکنندمحصولات خود را بین میلیونها محصول و در کنار هزاران فروشگاه اینترنتی در معرض دید خریداران قرار دهید. قابلیت به اشتراک گذاشتن پستها در استوری یا ارسال آنها در بخش پیامهای خصوصی یا دایرکت مسیج، قابلیتی کاربردی برای کمک به دیده شدن شما است. البته که شما باید ارزش برند خود را با توجه به قالب محتواها و لحنتان حفظ کنید. اگر عکسهای طنز (یا همان میمها) در ارزشهای برند شما نمیگنجند، بهتر است که دورشان را خط بکشید و حس و ظاهر پیج اینستاگرامیتان را برهم نزنید. انتشار محتواهای بخصوص و دادهمحور یک ترند بزرگ در سال 2020 بود. ما نیز اعتقاد داریم که استفاده از این استراتژی میتواند به جذب مشارکت کمک کند.
{انصراف از پاسخ
|}اگرچه ایجاد محتوا بر اساس داده ها کمی زمان و آمادگی بیشتری برای انجام آن می طلبد، اما ارزش این را دارد که نرخ تعامل شما افزایش یابد. حتی رهبران برندها نیز فعالیت های پرسش و پاسخ را در زندگی و کار خود ایجاد می کنند. سطح عالی از اصالت به شما کمک می کند تا راه طولانی در ایجاد ارتباطات قوی تر با مخاطبان خود داشته باشید. دیدن هر دو جنبه خوب و بد یک نام تجاری به کاربران کمک می کند تا احساس کنند که نام تجاری دوستانه و نزدیک تر است. همانطور که در بالا ذکر شد، محتوای واقعی و معتبر امسال به یک روند اصلی تبدیل شده است. هزاران برند و کسبوکار به آن ملحق شدهاند و جنبه صادقانهتر، واقعبینانهتر و آسیبپذیرتر از برندها و کسبوکار خود را نشان دادهاند و سودهای بزرگی دریافت میکنند.
اگر کاربران بتوانند پست شما را از طریق هشتگ پیدا کنند، نرخ تعامل آن پست نیز بیشتر خواهد شد. می بینید که محتوای برندها و اینفلوئنسرها با احترام به افراد عادی با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کند. عکس زمانی که خواب آلود هستید و موهایتان به هم ریخته است (عمدا) بسیار جذاب تر است. اگر اهمیت تعامل در اینستاگرام را درک می کنید، اکنون زمان آن است که روی آن کار کنید. داشتن صفحه ای در اینستاگرام که تعداد فالوورهای زیادی را به دست آورده باشد، هرگز به راحتی به دست نیامده است. Am Mosseri – مدیر عامل اینستاگرام گفت پنهان کردن تعداد لایک ها بهترین کار برای ایمن نگه داشتن پلتفرم است.
اگر کسبوکار شما محلی فیزیکی دارد، آدرس لوکیشن آن را اینجا بزنید تا مشتریان راحتتر شما را پیدا کنند. از مثبتها تشکر کنید و نظرهایی را که تجربهٔ خوب خود را گفتهاند، در استوری بازنشر کنید. برای اینکه از جدیدترین صداها و آهنگهای ترند باخبر باشید، باید اینستاگرام فارسی و غیر فارسی را دنبال کنید. خیلی وقتها آهنگهای ترند از تیکتاک شروع میشوند؛ پس بد نیست آنجا را هم زیر نظر داشته باشید. انتشار ریلز که دیگر بدیهی است؛ ولی مشکل اینجاست که همه در حال انتشار ریلز هستند؛ چطور ما دیده شویم!
در سوی مقابل، صفحه @NatGeo استراتژی بهتری را در نظر گرفته و روزانه به طور متوسط ۵ الی ۷ پست را در صفحه خود منتشر میکند. همین باعث شده تا این حساب با حدود ۱۳۵ میلیون فالوور، اینگیجمنت ریتی در حدود ۰.۲۴ درصد داشته باشد. طبق دادههای نظرسنجی اخیر، این مسابقه یک ابزار تعاملی قدرتمند در اینستاگرام است. بسیار ساده، قبل از ارسال عکس، فقط باید به موقعیت مکانی خود دسترسی داشته باشید و سپس دکمه ارسال را فشار دهید. این به کاربران جدید کمک میکند شما را پیدا کنند و با شما درگیر شوند.
اطلاعات کلی مانند محل زندگی و بازه سنی آنها را از Insight پیج خود استخراج کنید .طبیعی است برای افزایش تعامل مخاطبین یک پیج، باید محتوایی که آنها میپسندند را منتشر کنید. در این مقاله، روشهای افزایش تعامل اینستاگرام در پست و استوری را به شما گفتیم. این روشها را اضافهکردن چاشنی خلاقیت و با درنظرگرفتن شخصیت و هویت برند خود به کار ببرید. استفاده از ابزار محاسبه نرخ تعامل برای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام برای شما چقدر مفید و موثر بوده است تجربه و سوال خود را از بخش نظرات همین صفحه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. میمها، ویدیوها یا تصاویری هستند که بههمراه یک پیام متنی در شبکههای اجتماعی منتشر میشوند.
در متن بیو پیج کسبوکار یا پیج کاری خودتان، کالتواکشن هم اضافه کنید و در آن مخاطب را به مثلاً خرید از وبسایت یا دیدن هایلایتی خاص دعوت کنید. در زیر آن، میتوانید چند لینک اضافه کنید؛ مثل لینک وبسایت یا آدرس کانال تلگرام. با وجود اینکه این مسئله بهطور معمول موقتی است، اما اگر شما هم به دنبال راهحلهای سریع و کارآمد برای رفع این محدودیت هستید، بهطور حتم تا پایان این مقاله با ژاکت آکادمی همراه باشید. در این مطلب، شما میتوانید با روشهای مختلف رفع محدودیت کامنت Instagram آشنا شوید و در نهایت از این مشکل بهراحتی خلاص شوید.
این لینک